JellyPages.com


Jumaat, 16 Disember 2011

sayang dea ~!



hi.
dalam berpasangan , ade pasang surut dea kan ?
kejap okay kejap gado kejap gile kejap rindu
semua orang ta lari dari semua tu 
tapi perasaan sayang tetap ade walau besar macammane pergaduhan tu berlaku

dea 
orang yang ada dalam carta hati aku (:
aku sayang dea 
aku tak nak hilang dea 
aku seronok dengan dea
tak nak jaoh dengan dea

dea selau cakap 
kalau boleh dea nak selalu ada dengan aku
eheh 
seronok bukan bila ada orang selalu nak berdamping dengan kita
rasa selamat
wahh gitu ~!

awak 
even awak kata saya dah berubah 
tapi sayang saya kat awak tak berubah pun
saya suka bila awak jaga saya
saya suka bila awak amek berat pasal saya
tapi saya akan sedih bila awak dah tanak buat ape yang awak buat dulu
awak dah tanak jaga saya
awak dah tanak amek berat pasal saya
awak dah tanak call saya
saya akan sedih awak

awak atomen saya
awak kena jage saya
awak kena protect saya
hihi awak tak bole lari dari saya sebab awak atomen saya
terima kasih awak (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan